LIVRARE & PLATă

Prețul de livrare este variabil, în funcție de greutatea coletului. Acesta se găsește în pagina de Checkout.
Prețul poate să difere în cazul în care adresa dvs. nu se află în aria acestora.

Timpul de livrare poate ajuge până la 48h și se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare.

Comenzile de pe site-ul cutiamea.ro sunt livrate de Fan Courier sau Pallex.

Desigur, puteți solicita livrarea comenzii și la o altă adresă, fără probleme!
Termenul limită de modificare este reprezentat de momentul procesării plăţii.

Nu reprezintă o problemă. Dacă știți încă din momentul comandării că nu veți fi acasă, puteți solicita livrarea pachetului și la o altă adresă.
Alternativ, puteți solicita ca produsele comandate online să vă fie livrate la sediul agenției de curierat sau stabiliți cu curierul altă zi/oră/locație apropiată de întâlnire.

Poți plăti în numerar la livrare, prin opțiunea de plată “Numerar la livrare”. Alegând acestă opțiune, achiți contravaloarea comenzii tale integral în momentul plasării coletului de către curier.

Cutia Mea colaborează cu Fan Courier și Pallex.

Pe lângă solicitarea numărului de verificare din trei cifre de pe spatele cardului – CVC / CVV, plata cu cardul beneficiază acum de un plus de siguranță. Noua procedură 3D Secure reprezintă un sistem antifraudă dezvoltat de VISA şi MasterCard. Serviciul vă oferă posibilitatea de a stabili o parolă specială pentru plata online. Această parolă vă va fi solicitată într-o pagină separată, după ce introduceţi datele cardului. Nu aveţi posibilitatea de a salva parola, trebuie introdusă la fiecare plată online, iar tranzacția nu va fi finalizată dacă parola nu este corectă. Puteți solicita băncii dumneavoastră informații suplimentare pe tema 3D Secure.

În momentul în care clientul dorește să efectueze o plată online cu ajutorul cardului, nu mai este suficient să introducă doar codul numeric primit prin SMS pe telefon, pentru autentificarea 3D. Intervine, în schimb, o autentificare în doi pași, agreată între clientul care deține cardul și banca emitentă:

 prin intermediul aplicației Mobile banking, cu biometrie sau parolă;

 prin SMS și parolă statică, setată și cunoscută de titularul cardului.

În cazul efectuării plăţii prin Ordin de plată / Transfer bancar, vă rugăm să transferaţi valoarea comenzii în contul bancar S.C. DANACA TRANSCOM S.R.L., pe care îl veţi primi în email-ul de confirmare al comenzii. Vă rugăm să specificaţi în ordinul de plată numărul comenzii.

——————————————————–
Datele bancare ale contului în care puteți efectua plata sunt:
DANACA TRANSCOM S.R.L.
CUI: RO5073771
Reg. Com: J04/1987/1993

IBAN (RON) : RO47RZBR0000060000707162

Raiffeisen Bank

Plata este procesată cel mai devreme începând cu a doua zi lucrătoare de la efectuarea transferului. Termenul prevăzut de livrare decurge din momentul procesării plăţii.

Înformațiile necesare motivării transferului sunt:

 Nume și prenume clientului de pe factură (nume client/denumire companie)

• Numărul documentului achitat: factură/proformă

Preferințele de confidențialitate
Când vizitați magazinul nostru online, acesta poate stoca informații prin intermediul browserului dvs. de la anumite servicii, de obicei sub formă de cookie-uri. Aici vă puteți modifica preferințele de confidențialitate. Vă rugăm să rețineți că blocarea anumitor tipuri de cookie-uri poate afecta experiența dvs. pe magazinul nostru online și serviciile pe care le oferim.